Potencjalna moc reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna jest stałym elementem cywilizacji człowieka. Billboardy, plakaty, citylighty, reklama na środkach komunikacji miejskiej – to wszystko możemy spotkać i wydaje się to nieodłącznym elementem w większości europejskich i nie tylko europejskich miast. Reklama zewnętrzna jest wręcz elementem charakterystycznym takich miast jak Nowy Jork, Londyn, Tokio. Billboardy czy inne rodzaje tablic reklamowych takich jak chociażby citylighty wpisują się w codzienność milionów ludzi na całym świecie.
Siła oddziaływania tych powierzchni reklamowych jest potencjalnie ogromna. Przekaz reklamowy zawarty na nośniku stanowiącym element fizycznej przestrzeni publicznej potencjalnie ma olbrzymią moc oddziaływania.
Reklama zewnętrzna pomaga w sposób istotny wpływ dawać świadomość marki. Jeżeli codziennie dana osoba widzi logo firmy oraz konkretny przekaz reklamowy chociażby w drodze do pracy to informacje te mogą zapisać się zarówno w świadomości jaki podświadomości.
Tablice reklamowe możemy spotkać na budynkach czy też zainstalowany na specjalnych konstrukcjach.
Reklama zewnętrzna wykorzystywana jest jako element bardziej złożonych kampanii reklamowych może też być wykorzystana samodzielnie.