Gdzie się reklamować

Miejsce umieszczenia reklamy powinno być dobrze przemyślane. Wybór powinien zależeć od rodzaju biznesu jaki prowadzimy, charakteru naszej firmy, oferty (prawdopodobnie najczęściej od wszystkich tych czynników).

Przykład

Jeżeli jesteś producentem farb do elewacji zewnętrznych i wewnętrznych – powinieneś reklamować się w:

  • czasopismach branżowych,
  • internetowych serwisach branżowych.

Wydaje się wręcz nieodzowne, aby korzystać z systemu reklamy kontekstowej wyszukiwarki Google. Dzięki tej reklamie twoja oferta może być widoczna zarówno na stronach wyników samej wyszukiwarki jak i w witrynach tematycznie związanych z twoją branżą.

Reklamowanie się w powyższych rodzajach miejsc oraz korzystanie z kontekstowego systemu reklamy internetowej pozwoli na istotna optymalizację stosunku kosztu do efektu.

Powinieneś również rozważyć uczestnictwo w targach branżowych.

Możesz nawiązać współpracę z dostawcami innych produktów służących budowie i remontowaniu, na przykład paneli podłogowych, polegającą na tym, że ty w ich sklepach będziesz reklamował swoje produkty a oni swoje w twoich sklepach.